Tuesday, October 2, 2012

Samsung Galaxy Note 10.1...cool...

Sebelum nie aku pernah post psl Samsung Galaxy Note yg aku sambar hujung tahun lepas...Smartphone yg terbaik pernah aku pakai sampai sekarang...Dan skrang ni pasti ramai dh tahu dan nnti2kan di mana Samsung Malaysia telah melancarkan Tablet terbaru secara rasminya di pasaran Malaysia baru-baru nie...iaitu Samsung Galaxy Note 10.1....Mmg menarik....dimana dari segi spesifikasi pula, Galaxy Note 10.1 membawakan skrin sebesar 10.1-inci, dengan cip pemprosesan 1.4GHz, kamera 5-megapixel pada bahagian belakang dengan sokongan auto-fokus, kamera hadapan 1.9-megapixel, sokongan S-Pen... Beberapa aplikasi turut disertakan bersama, dimana selain daripada aplikasi daripada Samsung, ia juga menyertakan Adobe Photoshop Touch secara percuma melaluinya dan ditawarkan secara berasingan melalui pengedar rasmi Samsung seluruh negara pada harga RM2199...Ermm.. cool.... So, nk dijadikan cerita...minggu lepas aku g merayau kat Mahkota Parade g singgah jap tgk...mula nya nk tgk2 jer dulu...tp cam best jer..last2 aku sambar gak...ahakksss...kopakk....tp xper la...upgrade ckit...mmg terbaik...lebih selesa...saper yg mula minat tu dh blh g usha2 dulu..maner tau lekat gak ker...ahaksss....cool...


No comments:

Post a Comment