Wednesday, December 7, 2011

Naper plak nie..???

Hari nie hati aku berdebar jer...ntah la..mungkin dari benda2 yg aku xjangka tp aku dpt tau...ermm...Mmg aku xsngka..Ckup la smp biler agaknyer aku nk rs mcmnie... Camner cara aku nk lupa semuanyer... Mcm nk cabut Jantung dari tubuh ni rs...sakit sgt...Hurrmmm...tp sakit mcmner benda tu gak aku kena buat & usaha...ikut sikap lemah dan layan rs sedih aku mmg tak akan ader penyelesaian... Nk slhkn takdir dan waktu..?? Blm tentu blh legakn aku, tp aku rs tambah menyesakkan lg ader..!!! Ermmm... Aku cuma nk ketenangan dalam hidup..tp aku mampu ker utk semu itu.. Dan aku tau Dia Maha mengetahui segala2nya walaupun aku hnya insan yg kerdil dan jahil di dunia Nya ini...

2 comments:

  1. salam..

    bro,aku nak kau tau yg bkn ko sorg je yg menghadapi mslh sebegini...

    dah la bro,jgn layan sedih2 sgt...

    life goes on and on then off...

    nt email2 la aku..sometimes we need friends yg boleh fhm n sit athe same chair yg kite duduk baru tau camne gayatnye.

    mazrumajid@ymail.com

    73s 9m2mzr

    ReplyDelete
  2. Thnks Bro..tue arr...layan sgt perasan nie kot....hurmmm... Aper2 blh cntct nnti... Thnks 73...

    ReplyDelete